سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » کلاس راهنمای درون چگونه به راهنمای درون خود وصل شویم ؟

تاریخ انتشار : 1399/03/12 - 23:33

 کد خبر: 38642
 307 بازدید

کلاس راهنمای درون چگونه به راهنمای درون خود وصل شویم ؟

وجود شناسی ، هستی شناسی و خودسازی با بهره گیری از رهیافت های علمی ، فلسفی و عرفانی، بدون نیاز به یک جریان فکری خاص با اصلاح آسیب های فکری ، امید و شادمانی را به زندگی خود برگردانید ضمیر ناخودآگاه شما میلیونها برابر قویتر از ضمیر خودآگاهتان است. ضمیر خودآگاه تنها میتواند روی یک چیز […]

کلاس راهنمای درون چگونه به راهنمای درون خود وصل شویم ؟

وجود شناسی ، هستی شناسی و خودسازی با بهره گیری از رهیافت های علمی ، فلسفی و عرفانی، بدون نیاز به یک جریان فکری خاص
با اصلاح آسیب های فکری ، امید و شادمانی را به زندگی خود برگردانید

ضمیر ناخودآگاه شما میلیونها برابر قویتر از ضمیر خودآگاهتان است. ضمیر خودآگاه تنها میتواند روی یک چیز در هر لحظه تمرکز داشته باشد. حال آنکه ضمیر ناخودآگاه شما، درحال کنترل میلیونها فرآیند در وجود شماست که نقشی حیاتی برای شما دارند.(مانند ضربان قلب، تنفس و…)

افراد متعصب علمی، باور دارند که فقط دو دوتا چهارتا های منطقی، ضمیر خودآگاه، تصمیمات و محاسبات آگاهانه ما، قدرتمند ترین نیرو و هوش در جهان هستند، حال آنکه این باور اصلا حقیقت ندارد و باوری بسیار سطح پایین و خودخواهانه است.

عمیق ترین و خلاقانه ترین هوش انسانها، از جایی بسیار عمیق تر در درون آنها نشات میگیرد که از جنس بصیرت، شهود و غیر قابل پیش بینی بودن است. آیا دقت کرده اید که بسیاری از ایده های فوق بکر و خلاقانه، به یکباره در ذهن انسانها می افتند ؟ بله، ضمیر ناخودآگاه شما میتواند در بسیاری از مواقع، بهترین و غیر قابل تصور ترین راهنمایی ها را به شما بدهد. راهنمایی هایی که زندگی شما را متحول خواهند کرد.

احتمالا زیاد پیش آمده باشد که شما بدون آنکه علتش را بدانید، حس میکنید نباید کاری را انجام دهید. حتی با وجود اینکه همه محاسبات منطقی شما انجام آنرا تایید میکنند، اما گویی حسی بصورت ناخودآگاه و از جنس شهود، آغاز شده و جلوی شما را میگیرد. حال وقتی از انجام آن کار صرفنظر میکنید، پس از مدتی متوجه میشوید که چقدر این تصمیم به نفع شما بوده است. این، قدرت راهنمایی ضمیر ناخودآگاه شماست که از یک هوش بسیار قدرتمند به نام سوپرکامیپوتر ناخودآگاه ذهن شما نشات میگیرند.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)