سئو
برزگران/a>
تبلیغات
طراحی سایت
خشکشویی

خبرهای ویژه

» علم و تکنولوژی » گوشی Realme 3i مجهز به پردازنده هلیو P60 از راه رسید

تاریخ انتشار : 1398/06/02 - 6:03

 کد خبر: 12869
 358 بازدید

گوشی Realme 3i مجهز به پردازنده هلیو P60 از راه رسید

🔺گوشی Realme 3i به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به برش نمایشگر قطره ای مجهز شده و دارای باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی است. 🔺شرکت Realme از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. این محصول از پنل پشتی الماسی شکل بهره می برد و دارای مشخصات فنی مشابه با گوشی Realme 3 است. […]

گوشی Realme 3i مجهز به پردازنده هلیو P60 از راه رسید

🔺گوشی Realme 3i به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند به برش نمایشگر قطره ای مجهز شده و دارای باتری ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی است.

🔺شرکت Realme از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. این محصول از پنل پشتی الماسی شکل بهره می برد و دارای مشخصات فنی مشابه با گوشی Realme 3 است. در بخش جلویی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری یک نمایشگر ۶.۲ اینچی با فناوری IPS و رزولوشن اچ دی پلاس هستیم که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می شود. در بالای این نمایشگر برش قطره ای قرار گرفته که سنسور ۱۳ مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

🔺روی پنل پشتی گوشی Realme 3i دوربین اصلی دوگانه به چشم می خورد. سنسور اصلی این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده و سنسور دوم با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 برای تشخیص عمق کارایی دارد. روی پنل پشتی دستگاه علاوه بر دوربین اصلی دوگانه، فلاش LED و سنسور اثر انگشت نیز به چشم می خورد.
@it_24


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : علم و تکنولوژی

دیدگاه بسته شده است.

تبلیغات

سامانه پیامکی


برزگران | مجری و مشاور دیجیتال مارکتینگ (سئو)